Saturday 16 May 2009

פתאום המוזה חזרה ובגדול.. אז עוד אתגר שעשיתי


והפעם לבלוג אוסטרלי שמצאתי אותו, איך לא, דרך הבלוג של פיית מרציפן- אז שוב תודה על הקישורים ועל המוזה (זה בא ממך באופן חלקי לפחות..)
את הדף הזה עשיתי לסקיצה חודשית של בלוג A2ZSCRAPLETS והחלטתי שסוף כל סוף אני מעצבת דף לעצמי ועל עצמי. אז שלפתי שתי תמונות סבירות - כי אני לא מצטלמת טוב ,אם בכלל
שתי תמונות מחתונת בני שלא היו פוזות נראו לי סבירות לעיצוב.
דף זה עבר תהפוכות- כי תחילה ניסיתי לעצב בסגנון " עיריתי"- שחור- לבן וקצת אדום בגלל השמלה.
כבר חתכתי 4-5 דפים בגודל נכון ואז הבנתי שבעצם אני רוצה דף " עתיק" כי אני רוצה לשמור את הזכרונות שלי מרגע קסום זה וראשון בשבילי כמשהו שששיך לעבר.
אז זזתי לכיוון הוינטג' וסט FIRST BLUSH COLLECTION של PRIMA התאים למראה.
דף אחד נוסף שייך לחברת ADORNIT- הדף עם פסי מחברת.
אחר כך עברתי לחיפוש של משהו נוסף וככה שלפתי דף שעם ישן ממנו חתכתי בורדר עבה וחתיכת תחרה מאיזו שמלה של סבתא.
השעון של הייד סוופ היה מונח גם בקופסת " מתכות בלתי מזוהות" ומצא לו שימוש בדף זה-
אם אלה "רגעים"- אז בטח צריך שעון.
פרחי PRIMA כתומים וקצת עלים, קצת אבני חן נדבקים, פינות מתכת לתמונות, עיגול חיתוך מדף
PAINTABLE של PRIMA- שכבר חתכתי פעם , המון דיסטרס עם קריעה ודיו גירי בכמה צבעים,
כיתוב עם עט PIGMA ואותיות כותרת של THICKERS שעברו " טיפול" בדיו גירי בצבע בורדו
(כן זה אותו סט בד לבן שכבר השתמשתי בו ואפילו לא יכולתי לעשות " MY MOMENTS" כי לא היו שלוש M) וככה נולד הבוקר תינוק חדש לאלבום אישי - זה שלא הולך לשום מקום , גם לא לבני משפחתי.
אז קבלו את דף ה" רגעים"- MOMENTS- רגעי האושר שלי.

7 comments:

smady a said...

יקירתי
סוף סוף תמונות שלך
דף מקסים יצא מותק
אוהבת סמדי

smady a said...

עירית
יופי של דף
וכיף לראות סוף סוף תמונות מעוצבות שלך
מקסים
סמדי

Hadarling said...

איזה יופי! סוף סוף עיצבת דף עם תמונות של עצמך! ואחלה תמונות... :)
הדף מקסים מקסים! הפרחים ממש יפים...

gudrun said...

beautiful LO
:)

Lynn said...

This is so gorgeous!

Ronda Palazzari said...

you are so beautiful and the layout is so adorable!

Denise said...

These photos of you are beautiful!! And the layout is stunning!

Popular Posts