Friday 29 May 2009

HANDS- עמוד מעוצב לפי סקיצה של IB


THIS PAGE WAS PUBLISHED IN JANUARY ISSUE OF SCRAPBOOKING . COM MAGAZINE

דף זה נעשה לאלבום חתונה של בני- גם זה " אלבום שלא נגמר"- פשוט כל פעם אני מוצאת עוד
ועוד תמונות נהדרות וכל כך נוחות לעיצוב.
את הסקיצה מצאתי בקריאה לDT של IB- לא מתכוונת להגיש שום עבודות לשום DT-
אין לי זמן לקרוא ספר או לראות תוכנית טלוויזיה- אבל סקיצה זו הייתה עשירה והתאימה לי
לעיצוב של שתי תמונות ידיים- של בני , שהיה כל כך גאה בחולצתו המהודרת
(להבדיל ממדי ב'אותם הוא לובש ביום- יום..)
ושל כלתי- המראה בגאווה את הטבעת החדשה.
הדף האמצעי -מסדרת QUE SERA SERA של K&CO עבר קריעה פנימית
ויישון ושפשוף ומה לא..קצת גמרתי לו את הצורה.
הוספתי גם MAGIC MESH- תחרה אמיתית עתיקה- שקף מודפס שהיה בעצם עטיפה של חבילת פתקיות לכיתוב של MM, פרחי PRIMA, חיתוכי נייר מנצנץ שנעשו במכונת חיתוך.
בשלב זה לא היה לי הצבע הירוק המתאים- אז חתכתי מנייר לבן ושפשפתי עם דיו גירי בצבע שהתאים לי.
אותו דיו שימש אותי ליישון של פתקית כיתוב שנעשתה עם חותמת של PRIMA ופאנצ' גבולות של EK
חיברתי את שתי הספירלות התחתונות כמו שמחברים בעל ואישה בברית נשואין,
את התחרה חיברתי עם שדכן סיכות גדול
ואת הכיתוב " דליתי" מאותיות של HEIDI SWAPP- וזה היה קשה, כייון שרוב
האותיות כבר נעלמו מסטים אלה מזמן.
הדף מאד עשיר ומאד עמוס- אבל זו הסקיצה, קודם כל, ושנית- אני אוהבת עיצוב אמריקאי עמוס,
ואם הם לא ירצו דף זה- יש דף אחר של " ידיים"- הרבה יותר עדין שכבר עיצבתי.
והרי אני לא מתכוונת לתת להם את כל ה80 העמודים שכבר נעשו- יסתפקו במחצית,
המחצית השניה- בשביל אמא.

No comments:

Popular Posts