Friday 12 June 2009

תג בסגנון טים הולץ- וגם שני אתגרים לפחות


אז הייתי במצב רוח וינטג'י והחלטתי להמשיך בסגנון של טים.
השתמשתי בסקיצה של אתגר כרטיסי ברכה של FRIDAY SKETCHERS
ובצבעים של אתגר של CREATIVE INSPIRATIONS- חום- כחול
הבסיס- גלויה שקבלתי פעם מחברת נייר DAISY D'S- והיא הייתה כל כך יפה ששמרתי אותה ונצלתי לתג זה. מעליו- נייר ממוחזר במראה עתיק.
סרט ממלאי הסרטים שלי נסגר עם שתי סיכות תפירה
את האליפסה המשוננת ואת הרגילה חתכתי במכונת חיתוך.
אליפסה חיצונית הייתה בצבע לבן- עשיתי החתמה של חותמת כיתוב של TIM בדיו דיסטרס
והבלטה עם אבקה שקופה, את הצבע קיבלתי בשימוש של שני צבעי דיו דיסטרס, החתמתי את הציפור
עם דיו שחור דיסטרס(רציתי את המראה הלא שלם).
הפרח- של Q&CO וקישוט מתכתי דמוי סיכת דש- ממלאים עתיקים שהיו באתר שלי לפני שנתיים בערך,
אבל שמרתי לי כמה וכמה .
חיברתי ניט עם CROP וקשרתי סרט. זהו. יש לי תג מטופל שאין לי מושג מה אני עושה איתו..
אבל הוא ממש יפה בעיני. אז שיהיה בקופסה.

4 comments:

jude said...

great card thanks for joining in the creative inspiration combo challenge this week.Love the tag
thanks judex

Bentov Anat said...

משגע! אחד הסגנונות האהובים עליי.


My Blog
Digital Designs Blog
Refreshmentime
Albums
My ETSY

LOUISE said...

Great Tag, the colours are just perfect. Thanks for joining us on Creative Inspirations Challenge. LOuise x

Jeanette said...

Your tag is wonderful. Very lovely.Thanks for playing along at Friday Sketchers this week !
Hugs Jeanette xx

Popular Posts